Nazwa usługi:
Przyjmowanie skarg i wniosków
Podstawa prawna:
Na podstawie ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
I. WYMAGANE DOKUMENTY:
Skarga lub wniosek złożone w formie pisemnej, ustnej do protokołu oraz za pomocą poczty elektronicznej.
II. OPŁATY:
brak
III. TERMIN ODPOWIEDZI:
Bez zbędnej zwłoki jednak nie później niż w ciągu miesiąca (Na podstawie ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
IV. TRYB ODWOŁAWCZY:
Brak
V. UWAGI:
Brak
VI.ZAPISY:
Wpływ skargi/wniosku do Urzędu Miejskiego w Reczu (zapis-rejestr skargi/wniosków BOI); dekretacja skargi/wniosku przez BG/ZB; wpłynięcie wniosku na stanowisko BR (zapis-rejestr skarg i wniosków BR); przekazanie skargi/wniosku na stanowisko merytoryczne odpowiedzialne za jej załatwienie.
Przechowywanie dokumentów w aktach sprawy.
Okres archiwizacji akt sprawy – 5 lat.