ZARZĄDZENIE BURMISTRZA RECZA z dnia 15 września 2025 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych w Gminie Recz w przedmiocie projektu „Programu współpracy Gminy Recz z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2026 rok”
Na podstawie art. 30 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym, (tj. Dz.U. z 2025 r. poz. 1153 ze zm.) art. 5a ust.1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 1491) oraz § 1 uchwały Nr XXVII/165/13 Rady Miejskiej w Reczu z dnia 26 lutego 2013 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami gminy Recz (Dz. Urzędowy Woj. Zachodniopomorskiego z 2013 r. poz. 1365, ) zarządza się, co następuje:
§ 1. Zarządzam przeprowadzenie konsultacji społecznych w celu uzyskania opinii mieszkańców Gminy Recz oraz organizacji pozarządowych i innych podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego działających na terenie Gminy Recz w przedmiocie projektu „Programu współpracy Gminy Recz z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2026 rok”, zwane dalej „konsultacjami”.
§ 2. Termin konsultacji ustala się na okres od 15 września 2025 r. do 29 września 2025 r.
§ 3. Zasięg terytorialny konsultacji obejmuje teren Gminy Recz, a miejscem prowadzenia konsultacji będzie Urząd Miejski w Reczu, ul. Ratuszowa 17, 73-210 Recz.
§ 4. Adresatami konsultacji są mieszkańcy Gminy Recz oraz organizacje pozarządowe i inne podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego działające na terenie Gminy Recz.
§ 5. 1. Konsultacje zostaną przeprowadzone w formie badania opinii mieszkańców oraz organizacji pozarządowych i innych podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego na terenie Gminy Recz poprzez umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Gminy Recz, a także na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Reczu projektu uchwały w sprawie „Programu współpracy Gminy Recz z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2026 rok”.
2. Podmioty wymienione w ust. 1 mogą składać uwagi, propozycje i opinie na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia za pomocą poczty internetowej na adres e – mailowy promocja@recz.pl bądź w Biurze Obsługi Interesanta w Urzędzie Miejskim w Reczu.
§ 6. Informacja o wyniku konsultacji społecznych zostanie przekazana mieszkańcom Gminy Recz w formie komunikatu na stronie Urzędu Miejskiego w Reczu, w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń do dnia 10.10.2025 r.
§ 7. Wykonanie zarządzenia powierza się pracownikowi zatrudnionemu na stanowisku ds. kontroli wewnętrznej i oświaty w Urzędzie Miejskim w Reczu.
§ 8. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Do pobrania: FORMULARZ KONSULTACJI SPOŁECZNYCH (PDF, 1.6 MB)