Ogłoszenie
Uprzejmie ogłaszam, że XVI sesja Rady Miejskiej w Reczu odbędzie się
w dniu 26 listopada 2025 r. o godz. 1600 (środa)
w Sali Narad w Urzędzie Miejskim w Reczu.
Porządek obrad XVI sesji Rady Miejskiej w Reczu:
- Sprawy regulaminowe:
- otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
- przyjęcie porządku obrad sesji,
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o analizie oświadczeń majątkowych radnych Rady Miejskiej za 2024 rok.
- Informacja Burmistrza o analizie oświadczeń majątkowych za 2024 rok.
- Projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników i kandydatów na strażaków ratowników Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Miasta i Gminy Recz – DRUK NR 98/25.
- Projekt uchwały w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi– DRUK NR 99/25.
- Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do opracowania projektu Strategii Rozwoju Gminy Recz na lata 2026-2036 oraz określenia szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu strategii, w tym trybu konsultacji – DRUK NR 100/25.
- Zapoznanie z protokołem Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli w ZUH „Komunalnik” w Reczu.
- Informacja o pracy Burmistrza w okresie między sesjami.
- Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
- Interpelacje, wolne wnioski, zapytania radnych oraz odpowiedzi.
- Wolne wnioski i zapytania sołtysów oraz odpowiedzi.
- Zakończenie obrad.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
/-/ Barbara Pokorska