Przejdź do treści Przejdź do wyszukiwarki
Gmina Recz -
Urząd Miejski w Reczu
  • Logo Biuletyn Informacji Publicznej
  • Logo Unii Europejskiej

XV sesja Rady Miejskiej w Reczu odbędzie się w dniu 29 października 2025 r. o godz. 16.00 (środa)

  • 14 października 2025

Ogłoszenie

 

Uprzejmie ogłaszam, że XV sesja Rady Miejskiej w Reczu odbędzie się

w dniu  29 października 2025 r. o godz. 1600 (środa)

w Sali Narad w Urzędzie Miejskim w Reczu.

 

Porządek obrad XV sesji Rady Miejskiej w Reczu:

 

  1. Sprawy regulaminowe:
    1. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
    2. przyjęcie porządku obrad sesji,
    3. przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
  2. Informacja o wykonanych inwestycjach i remontach w Gminie Recz w 2024 roku oraz
    w I półroczu 2025 roku.
  3. Informacja o ważniejszych wydarzeniach związanych z gospodarką rolną na terenie Gminy Recz w 2024 roku oraz w 2025 roku (za 8 mies.).
  4. Informacja o działalności klubów sportowych na terenie Gminy Recz w 2024 roku
    i w I półroczu 2025 roku z uwzględnieniem środków pozyskanych z zewnątrz i dotacji otrzymanych z budżetu Gminy Recz.
  5. Informacja o realizacji zadań oświatowych w szkołach prowadzonych przez Gminę Recz
    w roku szkolnym 2024/2025.
  6. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Recz na rok 2025 – DRUK NR 96/25.
  7. Projekt uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Recz na lata 2025-2045 – DRUK NR 97/25.
  8. Projekt uchwały w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych gminy niepochodzących z pobranej opłaty z gospodarowania odpadami komunalnymi – DRUK NR 91/25.
  9. Projekt uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych – DRUK NR 92/25.
  10. Projekt uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości – DRUK NR 93/25.
  11. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie: nadania Statutu Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reczu – DRUK NR 89/25.
  12. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia „Rocznego Programu współpracy Gminy Recz
    z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2026 rok.” – DRUK NR 90/25.
  13. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu nieruchomości stanowiącej własność Gminy Recz – DRUK NR 94/25.
  14. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu nieruchomości stanowiącej własność Gminy Recz – DRUK NR 95/25.
  15. Informacja o pracy Burmistrza w okresie między sesjami.
  16. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
  17. Interpelacje, wolne wnioski, zapytania radnych oraz odpowiedzi.
  18. Wolne wnioski i zapytania sołtysów oraz odpowiedzi.
  19. Zakończenie obrad.

 

 

                                                                                              Przewodnicząca Rady Miejskiej

                                                                                                      /-/ Barbara Pokorska