Ogłoszenie
Uprzejmie ogłaszam, że XV sesja Rady Miejskiej w Reczu odbędzie się
w dniu 29 października 2025 r. o godz. 1600 (środa)
w Sali Narad w Urzędzie Miejskim w Reczu.
Porządek obrad XV sesji Rady Miejskiej w Reczu:
- Sprawy regulaminowe:
- otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
- przyjęcie porządku obrad sesji,
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja o wykonanych inwestycjach i remontach w Gminie Recz w 2024 roku oraz
w I półroczu 2025 roku. - Informacja o ważniejszych wydarzeniach związanych z gospodarką rolną na terenie Gminy Recz w 2024 roku oraz w 2025 roku (za 8 mies.).
- Informacja o działalności klubów sportowych na terenie Gminy Recz w 2024 roku
i w I półroczu 2025 roku z uwzględnieniem środków pozyskanych z zewnątrz i dotacji otrzymanych z budżetu Gminy Recz. - Informacja o realizacji zadań oświatowych w szkołach prowadzonych przez Gminę Recz
w roku szkolnym 2024/2025. - Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Recz na rok 2025 – DRUK NR 96/25.
- Projekt uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Recz na lata 2025-2045 – DRUK NR 97/25.
- Projekt uchwały w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych gminy niepochodzących z pobranej opłaty z gospodarowania odpadami komunalnymi – DRUK NR 91/25.
- Projekt uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych – DRUK NR 92/25.
- Projekt uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości – DRUK NR 93/25.
- Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie: nadania Statutu Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reczu – DRUK NR 89/25.
- Projekt uchwały w sprawie przyjęcia „Rocznego Programu współpracy Gminy Recz
z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2026 rok.” – DRUK NR 90/25. - Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu nieruchomości stanowiącej własność Gminy Recz – DRUK NR 94/25.
- Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu nieruchomości stanowiącej własność Gminy Recz – DRUK NR 95/25.
- Informacja o pracy Burmistrza w okresie między sesjami.
- Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
- Interpelacje, wolne wnioski, zapytania radnych oraz odpowiedzi.
- Wolne wnioski i zapytania sołtysów oraz odpowiedzi.
- Zakończenie obrad.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
/-/ Barbara Pokorska