Ogłoszenie
Uprzejmie ogłaszam, że XII sesja Rady Miejskiej w Reczu odbędzie się
w dniu 6 czerwca 2025 r. o godz. 1600 (piątek)
w Sali Narad w Urzędzie Miejskim w Reczu.
Porządek obrad XII sesji Rady Miejskiej w Reczu:
- Sprawy regulaminowe:
	
- otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
 - przyjęcie porządku obrad sesji,
 - przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
 
 - Debata nad raportem o stanie gminy Recz za 2024 rok i podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Recza wotum zaufania – DRUK NR 79/25.
 - Rozpatrzenie oraz podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Recz za 2024 rok – DRUK NR 80/25.
 - Rozpatrzenie wniosku Komisji Rewizyjnej oraz podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Recza absolutorium z tytułu wykonania budżetu gminy Recz za 2024 rok – DRUK NR 81/25.
 - Zapoznanie z protokołem Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli
pt. „Kontrola środków funduszu sołeckiego wybranych sołectw wraz z wizytacją
w miejscowości za rok 2024 r.” - Informacja o pracy Burmistrza w okresie między sesjami.
 - Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
 - Interpelacje, wolne wnioski, zapytania radnych oraz odpowiedzi.
 - Wolne wnioski i zapytania sołtysów oraz odpowiedzi.
 - Zakończenie obrad.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
/-/ Barbara Pokorska