Przejdź do treści Przejdź do wyszukiwarki
Gmina Recz -
Urząd Miejski w Reczu
  • Logo Biuletyn Informacji Publicznej
  • Logo Unii Europejskiej

XII sesja Rady Miejskiej w Reczu w dniu 6 czerwca 2025 r. o godz. 16.00 (piątek)

  • 19 maja 2025

Ogłoszenie

 

Uprzejmie ogłaszam, że XII sesja Rady Miejskiej w Reczu odbędzie się

w dniu  6 czerwca 2025 r. o godz. 1600 (piątek)

w Sali Narad w Urzędzie Miejskim w Reczu.

 

Porządek obrad XII sesji Rady Miejskiej w Reczu:

 

  1. Sprawy regulaminowe:
    1. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
    2. przyjęcie porządku obrad sesji,
    3. przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
  2. Debata nad raportem o stanie gminy Recz za 2024 rok i podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Recza wotum zaufania – DRUK NR 79/25.
  3. Rozpatrzenie oraz podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Recz za 2024 rok – DRUK NR 80/25.
  4. Rozpatrzenie wniosku Komisji Rewizyjnej oraz podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Recza absolutorium z tytułu wykonania budżetu gminy Recz za 2024 rok – DRUK NR 81/25.
  5. Zapoznanie z protokołem Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli
    pt. „Kontrola środków funduszu sołeckiego wybranych sołectw wraz z wizytacją
    w miejscowości za rok 2024 r.”
  6. Informacja o pracy Burmistrza w okresie między sesjami.
  7. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
  8. Interpelacje, wolne wnioski, zapytania radnych oraz odpowiedzi.
  9. Wolne wnioski i zapytania sołtysów oraz odpowiedzi.
  10. Zakończenie obrad.

                                                                                              Przewodnicząca Rady Miejskiej

                                                                                                      /-/ Barbara Pokorska