Ogłoszenie
Uprzejmie ogłaszam, że XI sesja Rady Miejskiej w Reczu odbędzie się
w dniu 14 maja 2025 r. o godz. 1600 (środa)
w Sali Narad w Urzędzie Miejskim w Reczu.
Porządek obrad XI sesji Rady Miejskiej w Reczu:
- Sprawy regulaminowe:
- otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
- przyjęcie porządku obrad sesji,
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego, działań ratowniczo-gaśniczych, stanu sanitarno – epidemiologicznego na terenie Gminy Recz w 2024 r.
- Informacja Powiatowego Urzędu Pracy w Choszcznie o sytuacji na rynku pracy
i przeciwdziałaniu bezrobociu na terenie Gminy Recz w 2024 r. - Informacja dyrektorów i kierowników jednostek budżetowych Gminy Recz z działalności za 2024 rok (MGOKiS, M-GBP, M-GOPS, Szkoła podstawowa, Przedszkole Miejskie, ŚDS)
- Informacja o działaniu ZUH „Komunalnik” Sp. z o.o. w Reczu za 2024 r.
- Analiza funkcjonowania gospodarki odpadami komunalnymi za 2024 rok oraz plany gospodarowania odpadami w 2025 r.
- Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Recz na rok 2025 – DRUK NR 77/25.
- Projekt uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Recz na lata 2025-2045 – DRUK NR 78/25.
- Zapoznanie z protokołem Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli w Miejsko Gminnym Ośrodku Kultury i Sportu w Reczu.
- Zapoznanie z protokołem Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli w Urzędzie Miejskim w Reczu.
- Informacja o pracy Burmistrza w okresie między sesjami.
- Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
- Interpelacje, wolne wnioski, zapytania radnych oraz odpowiedzi.
- Wolne wnioski i zapytania sołtysów oraz odpowiedzi.
- Zakończenie obrad.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
/-/ Barbara Pokorska