Przejdź do treści Przejdź do wyszukiwarki
Gmina Recz -
Urząd Miejski w Reczu
  • Logo Biuletyn Informacji Publicznej
  • Logo Unii Europejskiej

VI sesja Rady Miejskiej w Reczu

  • 21 października 2024

Ogłoszenie

Uprzejmie ogłaszam, że VI sesja Rady Miejskiej w Reczu odbędzie się

w dniu  31 października 2024 r. o godz. 1400 (czwartek)

w Sali Narad w Urzędzie Miejskim w Reczu.

LIVE: https://youtube.com/live/yRchMuAq1XA?feature=share

 

Porządek obrad VI sesji Rady Miejskiej w Reczu:

  1. Sprawy regulaminowe:
  1. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
  2. przyjęcie porządku obrad sesji,
  3. przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
  1. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Recz w roku szkolnym 2023/2024.
  2. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Recz na rok 2024 – DRUK Nr 39/24.
  3. Projekt uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty i ustalenia stawki za pojemnik lub worek o określonej pojemności – DRUK Nr 38/24.
  4. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia „Rocznego Programu współpracy Gminy Recz z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2025 rok” – DRUK Nr 37/24.
  5. Projekt w sprawie przyjęcia „Rocznego Programu współpracy Gminy Recz z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2025 rok” – DRUK Nr 37/24.
  6. Informacja o pracy Burmistrza w okresie między sesjami.
  7. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
  8. Interpelacje, wolne wnioski, zapytania radnych oraz odpowiedzi.
  9. Wolne wnioski i zapytania sołtysów oraz odpowiedzi.
  10. Zakończenie obrad.

 

 

Przewodnicząca Rady Miejskiej

/-/ Barbara Pokorska