Przejdź do treści Przejdź do wyszukiwarki
Gmina Recz -
Urząd Miejski w Reczu
  • Logo Biuletyn Informacji Publicznej

V sesja Rady Miejskiej w Reczu

  • 03 września 2024

OGŁOSZENIE

Uprzejmie zawiadamiam, że V sesja Rady Miejskiej w Reczu

odbędzie się w dniu 11 września 2024 r. (środa) o godz. 16.00

w Sali Narad w Urzędzie Miejskim w Reczu.

 

Porządek obrad V sesji Rady Miejskiej w Reczu:

  1. Sprawy regulaminowe:
  1. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
  2. przyjęcie porządku obrad sesji,
  3. przyjęcie protokołów z poprzednich sesji.
  1. Informacja o sytuacji w rolnictwie na terenie miasta i gminy Recz (stan na dzień 28.08.2024 r.).
  2. Informacja o działalności klubów sportowych na terenie gm. Recz z uwzględnieniem środków pozyskanych z zewnątrz i dotacji otrzymanych z gm. Recz (2023 rok i I półrocze 2024 r.).
  3. Informacja o wykonanych inwestycjach i remontach w Gminie Recz w 2023 roku oraz I półroczu 2024 r.
  4. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Recz na rok 2024 – DRUK Nr 35/24.
  5. Projekt uchwały  w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Recz na lata 2024 – 2030 – DRUK Nr 36/24.
  6. Projekt uchwały zmieniająca uchwałę w sprawie inkasa podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego – DRUK Nr 26/24.
  7. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na obciążenie nieruchomości gruntowej – DRUK Nr 27/24.
  8. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości stanowiących własność Gminy Recz – DRUK Nr 28/24.
  9. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu nieruchomości stanowiących własność Gminy Recz – DRUK Nr 29/24.
  10. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr LV/294/23 z dnia 23 października 2023 r.

w sprawie udzielenia dotacji na dofinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków– DRUK Nr 30/24.

  1. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr LV/295/23 z dnia 23 października 2023 r.

w sprawie udzielenia dotacji na dofinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków – DRUK Nr 31/24.

  1. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr I/5/24 Rady Miejskiej w Reczu z dnia 7 maja 2024 r. w sprawie powołania składów osobowych stałych komisji Rady – DRUK Nr 32/24.
  2. Projekt uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości – DRUK Nr 33/24.
  3. Projekt uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych – DRUK Nr 34/24.
  4. Informacja o pracy Burmistrza w okresie między sesjami.
  5. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
  6. Interpelacje, wolne wnioski, zapytania radnych oraz odpowiedzi.
  7. Wolne wnioski i zapytania sołtysów oraz odpowiedzi.
  8. Zakończenie obrad.

 

Przewodnicząca Rady Miejskiej

/-/ Barbara Pokorska

 

Live:
https://youtube.com/live/xm0kWv8uP_I?feature=share