Przejdź do treści Przejdź do wyszukiwarki
Gmina Recz -
Urząd Miejski w Reczu
  • Logo Biuletyn Informacji Publicznej
  • Logo Unii Europejskiej

XVII sesja Rady Miejskiej w Reczu odbędzie się w dniu 17 grudnia 2025 r. o godz. 1600 (środa)

  • 03 grudnia 2025

Ogłoszenie

 

Uprzejmie ogłaszam, że XVII sesja Rady Miejskiej w Reczu odbędzie się

w dniu  17 grudnia 2025 r. o godz. 1600 (środa)

w Sali Narad w Urzędzie Miejskim w Reczu.

 

Porządek obrad XVII sesji Rady Miejskiej w Reczu:

 

  1. Sprawy regulaminowe:
    1. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
    2. przyjęcie porządku obrad sesji,
    3. przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
  2. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Recz na 2025 rok – DRUK NR 109/25.
  3. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Recz na 2026 rok – DRUK NR 101/25.
  4. Projekt uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2026-2045 – DRUK
    NR 102/25.
  5. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2026-2029 – DRUK
    NR 110/25.
  6. Projekt uchwały w sprawie: przyjęcia „Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Recz na lata 2025-2030” – DRUK NR 103/25
  7. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia planu pracy Rady Miejskiej w Reczu na 2026 r.
    - DRUK NR
    104/25.
  8. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej
    w Reczu na 2026 r. - DRUK NR 105/25.
  9. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy Komisji Rady Miejskiej w Reczu na 2026 r. – DRUK NR 106/25.
  10. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Reczu na 2026 r.– DRUK NR 107/25.
  11. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia diet dla radnych Rady Miejskiej
    i sołtysów – DRUK NR 111/25.
  12. Projekt uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Recza – DRUK NR 108/25.
  13. Informacja o pracy Burmistrza w okresie między sesjami.
  14. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
  15. Interpelacje, wolne wnioski, zapytania radnych oraz odpowiedzi.
  16. Wolne wnioski i zapytania sołtysów oraz odpowiedzi.
  17. Zakończenie obrad.

 

 

                                                                                              Przewodnicząca Rady Miejskiej

                                                                                                      /-/ Barbara Pokorska