Ogłoszenie
Uprzejmie ogłaszam, że XVII sesja Rady Miejskiej w Reczu odbędzie się
w dniu 17 grudnia 2025 r. o godz. 1600 (środa)
w Sali Narad w Urzędzie Miejskim w Reczu.
Porządek obrad XVII sesji Rady Miejskiej w Reczu:
- Sprawy regulaminowe:
- otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
- przyjęcie porządku obrad sesji,
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Recz na 2025 rok – DRUK NR 109/25.
- Projekt uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Recz na 2026 rok – DRUK NR 101/25.
- Projekt uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2026-2045 – DRUK
NR 102/25. - Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2026-2029 – DRUK
NR 110/25. - Projekt uchwały w sprawie: przyjęcia „Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Recz na lata 2025-2030” – DRUK NR 103/25
- Projekt uchwały w sprawie uchwalenia planu pracy Rady Miejskiej w Reczu na 2026 r.
- DRUK NR 104/25. - Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej
w Reczu na 2026 r. - DRUK NR 105/25. - Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy Komisji Rady Miejskiej w Reczu na 2026 r. – DRUK NR 106/25.
- Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Reczu na 2026 r.– DRUK NR 107/25.
- Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia diet dla radnych Rady Miejskiej
i sołtysów – DRUK NR 111/25. - Projekt uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Recza – DRUK NR 108/25.
- Informacja o pracy Burmistrza w okresie między sesjami.
- Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
- Interpelacje, wolne wnioski, zapytania radnych oraz odpowiedzi.
- Wolne wnioski i zapytania sołtysów oraz odpowiedzi.
- Zakończenie obrad.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
/-/ Barbara Pokorska