Ogłoszenie
Uprzejmie ogłaszam, że VII sesja Rady Miejskiej w Reczu odbędzie się
w dniu 18 grudnia 2024 r. o godz. 1400 (środa)
w Sali Narad w Urzędzie Miejskim w Reczu.
Porządek obrad VII sesji Rady Miejskiej w Reczu:
- Sprawy regulaminowe:
- otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
- przyjęcie porządku obrad sesji,
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o analizie oświadczeń majątkowych radnych Rady Miejskiej.
- Informacja Burmistrza o analizie oświadczeń majątkowych.
- Projekt uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Recz na 2025 rok – DRUK Nr 44/24.
- Projekt uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Recz na lata 2025-2030 – DRUK Nr 45/24.
- Projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat cmentarnych i regulaminu korzystania z cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Recz – DRUK Nr 41/24.
- Projekt uchwały w sprawie w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie przepompowni ścieków w miejscowości Recz w formie aportu na rzecz Zakładu Usługowo – Handlowego KOMUNALNIK Sp. z o.o. – DRUK Nr 42/24.
- Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie wyznaczenia aglomeracji Recz – DRUK Nr 43/24.
- Projekt uchwały w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Recz oraz warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej – DRUK Nr 46/24.
- Projekt uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Recz – DRUK Nr 47/24.
- Projekt uchwały w sprawie uchwalenia planu pracy Rady Miejskiej w Reczu na 2025 r. – DRUK Nr 48/24.
- Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej
w Reczu na 2025 r. – DRUK Nr 49/24.
- Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy Komisji Rady Miejskiej w Reczu
na 2025 r. – DRUK Nr 50/24.
- Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Reczu na 2025 r. – DRUK Nr 51/24.
- Zapoznanie się z protokołami z przeprowadzonych kontroli przez Komisję Rewizyjną.
- Informacja o pracy Burmistrza w okresie między sesjami.
- Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
- Interpelacje, wolne wnioski, zapytania radnych oraz odpowiedzi.
- Wolne wnioski i zapytania sołtysów oraz odpowiedzi.
- Zakończenie obrad.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
/-/ Barbara Pokorska