Przejdź do treści Przejdź do wyszukiwarki
Gmina Recz -
Urząd Miejski w Reczu
  • Logo Biuletyn Informacji Publicznej
  • Logo Unii Europejskiej

VII sesja Rady Miejskiej w Reczu w dniu 18 grudnia 2024 r. o godz. 14.00 (środa)

  • 04 grudnia 2024

Ogłoszenie

 

Uprzejmie ogłaszam, że VII sesja Rady Miejskiej w Reczu odbędzie się

w dniu  18 grudnia 2024 r. o godz. 1400 (środa)

w Sali Narad w Urzędzie Miejskim w Reczu.

 

Porządek obrad VII sesji Rady Miejskiej w Reczu:

 

  1. Sprawy regulaminowe:
    1. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
    2. przyjęcie porządku obrad sesji,
    3. przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
  2. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o analizie oświadczeń majątkowych radnych Rady Miejskiej.
  3. Informacja Burmistrza o analizie oświadczeń majątkowych.
  4. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Recz na 2025 rok – DRUK Nr 44/24.
  5. Projekt uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Recz na lata 2025-2030 – DRUK Nr 45/24.
  6. Projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat cmentarnych i regulaminu korzystania z cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Recz – DRUK Nr 41/24.
  7. Projekt uchwały w sprawie w sprawie  wyrażenia zgody na wniesienie przepompowni ścieków w miejscowości Recz w formie aportu  na rzecz Zakładu Usługowo – Handlowego  KOMUNALNIK Sp. z o.o. – DRUK Nr 42/24.
  8. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie wyznaczenia aglomeracji Recz – DRUK Nr 43/24.
  9. Projekt uchwały w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Recz oraz warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej – DRUK Nr 46/24.
  10. Projekt uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Recz – DRUK Nr 47/24.
  11. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia planu pracy Rady Miejskiej w Reczu na 2025 r. – DRUK Nr 48/24.
  12. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej

w Reczu na 2025 r. – DRUK Nr 49/24.

  1. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy Komisji Rady Miejskiej w Reczu

na 2025 r. – DRUK Nr 50/24.

  1. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Reczu na 2025 r. – DRUK Nr 51/24.
  2. Zapoznanie się z protokołami z przeprowadzonych kontroli przez Komisję Rewizyjną.
  3. Informacja o pracy Burmistrza w okresie między sesjami.
  4. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
  5. Interpelacje, wolne wnioski, zapytania radnych oraz odpowiedzi.
  6. Wolne wnioski i zapytania sołtysów oraz odpowiedzi.
  7. Zakończenie obrad.

                                                                                              Przewodnicząca Rady Miejskiej

                                                                                                      /-/ Barbara Pokorska

 

LIVE: https://youtube.com/live/JjESLFmjnPQ?feature=share