06-09-2011 • Aktualności
BURMISTRZ RECZA
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. Gospodarki Komunalnym Zasobem Mieszkaniowym
w Urzędzie Miejskim w Reczu
1. MIEJSCE PRACY:
Urząd Miejski w Reczu ul. Ratuszowa 17
2. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) wykształcenie minimum średnie,
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z
oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) nieposzlakowana opinia,
f) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym , kodeks postępowania administracyjnego.
3. WYMAGANIA DODATKOWE:
a) uprawnienia , świadectwa kwalifikacji lub certyfikaty z zakresu budownictwa lub pokrewne,
b) znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku pracy, w
szczególności ustaw: prawo budowlane ,prawo zamówień publicznych,, gospodarce
lokalowej i komunalnej ,ochronie praw lokatorów,
c) umiejętność sprawnej organizacji pracy, kreatywność,
d) znajomość obsługi komputera,
e) umiejętność analizy problemu i poprawnego wyciągania wniosków,
f) rzetelność ,terminowość, odpowiedzialność ,komunikatywność, odporność na stres,
g) prawo jazdy kategorii B.
4. ZAKRES WYKONYWANIA ZADAŃ:
a) administrowanie , gospodarowanie i zarządzanie zasobem lokalowym oraz
nieruchomościami budynkowymi,
b) prowadzenie spraw z zakresu przyznawania lokali mieszkalnych w tym socjalnych,
zastępczych oraz zapewnienie w razie potrzeby czasowego zakwaterowania osób
zwolnionych z zakładów karnych,
c) egzekucja w sprawach lokalowych i usuwanie skutków samowoli lokalowej,
d) opracowywanie projektów zmian i stawek czynszu i opłat za lokale mieszkalne,
e) prowadzenie postępowania administracyjnego i przygotowywanie materiałów oraz
projektów decyzji administracyjnych, a także wykonywanie zadań wynikających z
przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
f) prowadzenie remontów ,konserwacji, napraw budynków i lokali mieszkalnych będących w
zasobach mieszkaniowych gminy.
5. WYMAGANE DOKUMENTY:
a) źyciorys (CV) ,
b) list motywacyjny wraz z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu,
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
d) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
korzystaniu z pełni praw publicznych,
e) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigania z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe –( zaświadczenie o niekaralności z
Krajowego Rejestru Karnego należy dołączyć w dniu zatrudnienia),
f) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie , staż pracy,
kwalifikacje oraz innych dokumentów mających znaczenie przy rozpatrywaniu ofert.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny i życiorys (CV) , powinny być
opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie
pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia
29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101,poz.926 ze
zmianami) oraz ustawg) z 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z
2008r. Nr 223,poz.1458 ze zmianami)’.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu pok. Nr
1 (biuro obsługi interesanta) lub przesłać listownie na adres: Urząd Miejski 73-210 Recz
ul. Ratuszowa 17 w terminie do 16 września 2011r. do godz. 1530 Dokumenty powinny
znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds.
Gospodarki Komunalnym Zasobem Mieszkaniowym w Urzędzie Miejskim w Reczu”.
Aplikacje , które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną zaproszeni na rozmowę
kwalifikacyjną.
Inne informacje :
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu
Informacji Publicznej www.bip.recz.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w
Reczu ul. Ratuszowa 17.
PLIKI DO POBRANIA:
Recz, dnia 02 września 2011r.