26-06-2014 • Aktualności
BURMISTRZ RECZA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
KIEROWNIKA ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W RECZU
I. Stanowisko pracy
Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy w Reczu
II. Wymagania niezbędne:
III. Wymagania dodatkowe:
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
o podtrzymywanie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia,
o podejmowanie działań w celu przygotowania do podjęcia pracy,
o pomoc w uzyskiwaniu odpowiedniego zatrudnienia;
7. Opracowanie pisemnego programu działalności domu, planu pracy domu oraz regulaminu organizacyjnego ŚDS;
8. Dążenie do pełnej integracji społecznej osób niepełnosprawnych poprzez ich aktywne uczestnictwo w życiu publicznym, społecznym, kulturalnym, artystycznym, sportowym oraz rekreacji i turystyce odpowiedniej do zainteresowań i potrzeb;
9. Prowadzenie oszczędnej i racjonalnej gospodarki środkami finansowymi;
10. Dbałość o bezpieczne i higieniczne warunki pobytu w ŚDS;
11. Prowadzenie sprawozdawczości jednostki;
V. Warunki pracy
Środowiskowy Dom Samopomocy w Reczu rozpocznie działalność w miesiącu październiku 2014r.
Sposób zatrudnienia: umowa o pracę.
Wymiar czasu pracy: ¼ etatu.
Miejsce pracy: Środowiskowy Dom Samopomocy w Reczu.
VI. Wymagane dokumenty:
VII. Termin i miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Reczu, bądź pocztą na adres:
Urząd Miejski w Reczu,
Ul. Ratuszowa 17
73-210 Recz
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko – kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Reczu”, w terminie do dnia 07 lipca 2014r., do godz. 15:00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Reczu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacje o wyniku naboru będą umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie http://www.recz.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
VIII. Inne informacje
Dla oceny aplikacji zostanie powołana komisja, która także może zaprosić kandydatów na rozmowę kwalifikacyjną. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną poinformowani pisemnie lub telefoniczne.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w naborze dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29. 08. 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz z ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458)”.
Powyższa klauzula musi być dodatkowo opatrzona własnoręcznym podpisem.
Recz, dnia 26 czerwca 2014 r.
Burmistrz Recza
Józef Romanowski