• Pic 1
  • Pic 2
  • Pic 3
  • Pic 4
  • Pic 5
  • Pic 6
dataDziś jest: Poniedziałek 02 września 2024,
imieniny: Stefana i Juliana

« strona główna

data II sesja Rady Miejskiej w Reczu

data 05-06-2024 • Aktualności

OGŁOSZENIE

 

Uprzejmie zawiadamiam, że II sesja Rady Miejskiej w Reczu odbędzie się

w dniu  12 czerwca 2024 r. o godz. 16.00 (środa)

w Sali Narad w Urzędzie Miejskim w Reczu.

 

Porządek obrad II sesji Rady Miejskiej w Reczu:

 

  1. Sprawy regulaminowe:
  1. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
  2. przyjęcie porządku obrad sesji,
  3. przyjęcie protokołów z poprzednich sesji.
  1. Informacja dyrektorów i kierowników jednostek budżetowych Gminy Recz z działalności za 2023 rok: (M-GOKiS, M-GBP- w załączniku do sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Recz za 2023 r.) Szkoła Podstawowa, Przedszkole Miejskie, ŚDS, M-GOPS.
  2. Debata nad raportem o stanie gminy Recz za 2023 rok i podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Recza wotum zaufania – DRUK Nr 15/24.
  3. Rozpatrzenie oraz przyjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Recz za 2023 rok – DRUK Nr 16/24.
  4. Rozpatrzenie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Recza oraz przyjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Recza absolutorium z tytułu wykonania budżetu gminy Recz za 2023 rok – DRUK Nr 17/24.
  5. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Recz na rok 2024 – DRUK Nr 12/24
  6. Projekt uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Recz na lata 2024-2030 – DRUK Nr 14/24.
  7. Projekt uchwały w sprawie zaciągnięcia przez Gminę Recz długoterminowego kredytu bankowego – DRUK Nr 13/24
  8. Projekt uchwały w sprawie ustanowienia pomników przyrody „Słoneczny Buk” oraz „Olbrzym znad Iny” – DRUK Nr 7/24.
  9. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Recz na lata 2024-2027 z perspektywą na lata 2028-2031 – DRUK Nr 8/24.
  10. Projekt uchwały w sprawie inkasa podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego – DRUK Nr 9/24.
  11. Projekt uchwały w sprawie określenia rodzajów świadczeń przyznawanych w ramach pomocy zdrowotnej dla nauczycieli korzystających z opieki zdrowotnej oraz warunków i sposobu ich przyznawania – DRUK Nr 10/24.
  12. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na obciążenie nieruchomości gruntowej – DRUK Nr 11/24.
  13. Informacja o pracy Burmistrza w okresie między sesjami.
  14. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
  15. Interpelacje, wolne wnioski, zapytania radnych oraz odpowiedzi.
  16. Wolne wnioski i zapytania sołtysów oraz odpowiedzi.
  17. Zakończenie obrad.

 

Przewodnicząca Rady Miejskiej

                                                                                        /-/ Barbara Pokorska                               

Informacja dla niepełnosprawnych
BIP Ostrzeżenia eBOI elektroniczny samorząd Mapa gminy

data Kalendarz imprez

  Wrzesień 2024 >>
Pn Wt Śr Cz Pt So Ni
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
Galeria fotografii nasz kanał TV Zamówienia, przetargi, zapytania ofertowe Narodowy Spis Powszechny Noc Poetów Ukraina Czyste Powietrze Projekty
Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia