« strona główna
II sesja Rady Miejskiej w Reczu
05-06-2024 • Aktualności
OGŁOSZENIE
Uprzejmie zawiadamiam, że II sesja Rady Miejskiej w Reczu odbędzie się
w dniu 12 czerwca 2024 r. o godz. 16.00 (środa)
w Sali Narad w Urzędzie Miejskim w Reczu.
Porządek obrad II sesji Rady Miejskiej w Reczu:
- Sprawy regulaminowe:
- otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
- przyjęcie porządku obrad sesji,
- przyjęcie protokołów z poprzednich sesji.
- Informacja dyrektorów i kierowników jednostek budżetowych Gminy Recz z działalności za 2023 rok: (M-GOKiS, M-GBP- w załączniku do sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Recz za 2023 r.) Szkoła Podstawowa, Przedszkole Miejskie, ŚDS, M-GOPS.
- Debata nad raportem o stanie gminy Recz za 2023 rok i podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Recza wotum zaufania – DRUK Nr 15/24.
- Rozpatrzenie oraz przyjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Recz za 2023 rok – DRUK Nr 16/24.
- Rozpatrzenie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Recza oraz przyjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Recza absolutorium z tytułu wykonania budżetu gminy Recz za 2023 rok – DRUK Nr 17/24.
- Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Recz na rok 2024 – DRUK Nr 12/24
- Projekt uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Recz na lata 2024-2030 – DRUK Nr 14/24.
- Projekt uchwały w sprawie zaciągnięcia przez Gminę Recz długoterminowego kredytu bankowego – DRUK Nr 13/24
- Projekt uchwały w sprawie ustanowienia pomników przyrody „Słoneczny Buk” oraz „Olbrzym znad Iny” – DRUK Nr 7/24.
- Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Recz na lata 2024-2027 z perspektywą na lata 2028-2031 – DRUK Nr 8/24.
- Projekt uchwały w sprawie inkasa podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego – DRUK Nr 9/24.
- Projekt uchwały w sprawie określenia rodzajów świadczeń przyznawanych w ramach pomocy zdrowotnej dla nauczycieli korzystających z opieki zdrowotnej oraz warunków i sposobu ich przyznawania – DRUK Nr 10/24.
- Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na obciążenie nieruchomości gruntowej – DRUK Nr 11/24.
- Informacja o pracy Burmistrza w okresie między sesjami.
- Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
- Interpelacje, wolne wnioski, zapytania radnych oraz odpowiedzi.
- Wolne wnioski i zapytania sołtysów oraz odpowiedzi.
- Zakończenie obrad.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
/-/ Barbara Pokorska