04-06-2024 • Aktualności
Zgodnie z ustawą o samorządzie gminnym każdy mieszkaniec naszej gminy, który chciałby zabrać głos w debacie nad raportem o stanie Gminy Recz za 2023 r. , musi złożyć do Przewodniczącej Rady Miejskiej w Reczu pisemne zgłoszenie, poparte podpisami, co najmniej 20 osób. Zgłoszenie takie musi wpłynąć najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień, na który zwołana została sesja, podczas której będzie przedstawiany raport.
Sesja, na której zostanie przeprowadzona debata nad Raportem o stanie Gminy Recz odbędzie się 12 czerwca 2024 r. o godz. 16:00. W związku z powyższym zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 11 czerwca (wtorek), do godziny 15.30 w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Reczu przy ul. Ratuszowej 17. Formularz zgłoszenia do debaty dostępny jest poniżej do pobrania, a także w Biurze Obsługi Interesanta.
Przewodnicząca Rady Miejskie
Barbara Pokorska
Do pobrania:
Raport:
https://bip.recz.pl/strony/10131.dhtml
© 2011 Recz. Wszystkie prawa zastrzeżone | Deklaracja dostępności
Obsługa techniczna ALFA TV