15-06-2023 • Aktualności
Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że rada postanowi o zwiększeniu tej liczby.
Sesja, na której zostanie przeprowadzona debata nad Raportem o stanie Gminy Recz odbędzie się 28 czerwca 2023 r. o godz. 16:00. W związku z powyższym zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 28 czerwca (wtorek), do godziny 15.30 w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Reczu przy ul. Ratuszowej 17. Formularz zgłoszenia do debaty dostępny jest tutaj a także w Biurze Obsługi Interesanta oraz na stanowisku ds. obsługi Rady Miejskiej.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
Barbara Pokorska
© 2011 Recz. Wszystkie prawa zastrzeżone | Deklaracja dostępności
Obsługa techniczna ALFA TV