« strona główna
LI sesja Rady Miejskiej w Reczu
14-06-2023 • Aktualności
OGŁOSZENIE
Uprzejmie zawiadamiam, że LI sesja Rady Miejskiej w Reczu odbędzie się
w dniu 28 czerwca 2023 r. o godz. 16.00 (środa)
w Sali Narad w Urzędzie Miejskim w Reczu.
Porządek obrad LI sesji Rady Miejskiej w Reczu:
- Sprawy regulaminowe:
- otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
- przyjęcie porządku obrad sesji,
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja dyrektorów i kierowników jednostek budżetowych Gminy Recz z działalności za 2022 rok (MGOKiS, M-GBP, M-GOPS, Szkoła Podstawowa, Przedszkole Miejskie, ŚDS).
- Debata nad raportem o stanie gminy Recz za 2022 rok i podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Recza wotum zaufania – DRUK Nr 297/23.
- Rozpatrzenie oraz podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Recz za 2022 rok – DRUK Nr 298/23.
- Rozpatrzenie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium dla Burmistrza Recza oraz podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Recza absolutorium z tytułu wykonania budżetu gminy Recz za 2022 rok – DRUK Nr 299/23.
- Projekt uchwały w sprawie powołania zespołu opiniującego zgłoszonych kandydatów na ławników – DRUK Nr 300/23.
- Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu z dotychczasowym najemcą, której przedmiotem jest nieruchomość stanowiąca własność Gminy Recz – DRUK nr 302/23.
- Projekt uchwały w sprawie wyrażenia woli kontynuacji członkostwa Gminy Recz w Stowarzyszeniu „Lider Pojezierza” oraz realizacji Lokalnej strategii Rozwoju na lata 2023-2027. – DRUK nr 301/23.
- Informacja o pracy Burmistrza w okresie między sesjami.
- Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
- Interpelacje, wolne wnioski, zapytania radnych oraz odpowiedzi.
- Wolne wnioski i zapytania sołtysów oraz odpowiedzi.
- Zakończenie obrad.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
/-/ Barbara Pokorska