« strona główna
XLIX sesja Rady Miejskiej w Reczu
16-03-2023 • Aktualności
OGŁOSZENIE
Uprzejmie zawiadamiam, że XLIX sesja Rady Miejskiej w Reczu odbędzie się
w dniu 28 marca 2023 r. o godz. 16.00 (wtorek)
w Sali Narad w Urzędzie Miejskim w Reczu.
Porządek obrad XLIX sesji Rady Miejskiej w Reczu:
- Sprawy regulaminowe:
- otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
- przyjęcie porządku obrad sesji,
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja Dyrektora Zarządu Dróg Wojewódzkich, Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych oraz Burmistrza Recza o stanie dróg i przeprowadzonych remontach dróg w granicach administracyjnych Gminy Recz w 2022 roku oraz plany na 2023 rok.
- Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii za 2022 rok.
- Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Recz na 2023 rok – DRUK 286/23.
- Projekt uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Recz na lata 2023 – 2029 – DRUK Nr 287/23.
- Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz ochrony ofiar przemocy w rodzinie dla Gminy Recz na lata 2022-2025. – DRUK Nr 288/23.
- Projekt uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XXII/100/20 Rady Miejskiej w Reczu z dnia 01 lipca 2020 r. w sprawie zmiany szczegółowych zasad przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowe warunki częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat, jak również trybu ich pobierania przez Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Reczu – DRUK Nr 289/23.
- Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu z dotychczasowym najemcą, której przedmiotem jest nieruchomość stanowiąca własność Gminy Recz – DRUK Nr 290/23.
- Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na utworzenie Stowarzyszenia „Lider Pojezierzy” oraz przystąpienia do Stowarzyszenia. – DRUK Nr 291/23.
- Zapoznanie się z protokołem z przeprowadzonej kontroli przez Komisję Rewizyjną.
- Informacja o pracy Burmistrza w okresie między sesjami.
- Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
- Interpelacje, wolne wnioski, zapytania radnych oraz odpowiedzi.
- Wolne wnioski i zapytania sołtysów oraz odpowiedzi.
- Zakończenie obrad.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
/-/ Barbara Pokorska