« strona główna
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
10-02-2023 • Aktualności
BURMISTRZ RECZA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Samodzielne stanowisko ds. kontroli wewnętrznej i oświaty
I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miejski w Reczu, ul. Ratuszowa 17.
II. Stanowisko urzędnicze: Samodzielne stanowisko ds. kontroli wewnętrznej i oświaty.
III. Niezbędne wymagania od kandydatów:
- obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie wyższe;
- znajomość przepisów dotyczących ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt.
IV. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- wykształcenie z zakresu administracji, ekonomii;
- znajomość przepisów dotyczących ustaw: Prawo oświatowe, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o finansach publicznych.
- umiejętność pracy w zespole,
- staranność, skrupulatność, dokładność, dyspozycyjność, zaangażowanie, odporność na stres.
V. Zakres wykonywanych zadań na danym stanowisku:
- Przygotowanie i przeprowadzenie kontroli w Urzędzie Miejskim w Reczu i w jednostkach organizacyjnych podporządkowanych burmistrzowi w zakresie prowadzonej przez nie działalności finansowej i spraw z nią związanych, w tym m.in.
- Sporządzanie protokołów i sprawozdań z przeprowadzonych kontroli zawierających opis stanu faktycznego, pozwalający na dokonanie oceny, stwierdzenie uchybień i nieprawidłowości w świetle obowiązujących jednostki przepisów prawnych.
- Opracowanie wystąpień pokontrolnych.
- Kontrolowanie zaleceń pokontrolnych oraz nadzorowanie ich realizacji.
- Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o systemie oświaty, karty nauczyciela i innych przepisów oświatowych związanych z funkcjonowaniem szkół oraz placówek oświatowych na terenie gminy, w tym m.in.
- sprawdzanie i opiniowanie arkuszy organizacyjnych szkół i placówek oświatowych;
- koordynacja spraw osobowych dyrektorów szkół i placówek;
- wykonywanie czynności wynikających z egzekucji obowiązku szkolnego i obowiązku nauki;
- prowadzenie spraw związanych z nadawaniem stopnia awansu zawodowego nauczycieli;
- prowadzenie zadań związanych z systemem informacji oświatowej;
- współpraca z Kuratorium Oświaty;
- zapewnienie transportu dzieci do i ze szkoły i nadzór nad dowozami szkolnymi;
- prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem stypendiów za wybitne wyniki w nauce oraz za wybitne osiągnięcie;
- Prowadzenie spraw związanych z ochroną zdrowia.
- Prowadzenie spraw z zakresu współpracy z organizacjami pozarządowymi w tym m.in.:
- opracowanie programu współpracy z organizacjami pozarządowymi;
- prowadzenie otwartych konkursów na realizację powierzonych lub wspieranych zadań publicznych w trybie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
- przeprowadzanie okresowych kontroli oceny stanu realizacji wspieranego zadania publicznego,
- koordynowanie współpracy z gminnymi jednostkami organizacyjnymi, ze stowarzyszeniami i organizacjami działającymi na rzecz rozwoju kultury i sportu.
VI. Warunki pracy:
- Sposób zatrudnienia: umowa o pracę.
- Wymiar czasu pracy: pełen etat.
- Miejsce pracy i charakter pracy: praca administracyjno-biurowa w Urzędzie Miejskim w Reczu.
VII. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Reczu,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu styczniu 2023 r. wynosi powyżej 6 %.
VIII. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny wraz z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu;
- życiorys (CV);
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i inne kwalifikacje mające znaczenie przy rozpatrywaniu ofert;
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie;
- oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe –
(osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego);
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na wstępne badania lekarskie do lekarza medycyny pracy).
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV oraz kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Wszystkie dokumenty przedkładane w naborze przez kandydata muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
IX. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Miejskiego
w Reczu, ul. Ratuszowa 17, pok. Nr 1 (Biuro Obsługi Interesanta) lub przesłać listownie na adres:
Urząd Miejski w Reczu
ul. Ratuszowa 17, 73-210 Recz,
w terminie do 21 lutego 2023 r. do godz. 1500 .
Dokumenty powinny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na samodzielne stanowisko ds. kontroli wewnętrznej i oświaty”
X. Inne informacje.
- Dla oceny aplikacji zostanie powołana komisja, która może zaprosić kandydatów na rozmowę kwalifikacyjną. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie.
- Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej w BIP: www.bip.recz.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego
w Reczu ul. Ratuszowa 17.
Oświadczenia kandydata do celów rekrutacji - wzory: https://bip.recz.pl/strony/9488.dhtml
BURMISTRZ RECZA
/-/ Wiesław Łoński
Recz, dnia 10.02.2023 r.