« strona główna
XLIV sesja Rady Miejskiej w Reczu
18-10-2022 • Aktualności
OGŁOSZENIE
Uprzejmie zawiadamiam, że XLIV sesja Rady Miejskiej w Reczu
odbędzie się w dniu 26 października 2022 r. o godz. 16.00 (środa)
w Sali Narad w Urzędzie Miejskim w Reczu.
Porządek obrad XLIV sesji Rady Miejskiej w Reczu:
- Sprawy regulaminowe:
- otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
- przyjęcie porządku obrad sesji,
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o analizie oświadczeń majątkowych radnych Rady Miejskiej za 2021 rok oraz informacja Burmistrza o analizie oświadczeń majątkowych za 2021 rok.
- Informacja o realizacji zadań oświatowych w szkołach prowadzonych przez Gminę Recz w roku szkolnym 2021/2022.
- Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji dotyczącej utworzenia Młodzieżowej Rady Miejskiej w Reczu – DRUK Nr 254/22.
- Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości stanowiących własność Gminy Recz. – DRUK Nr 255/22.
- Zapoznanie Rady Miejskiej z protokołem Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli.
- Informacja o pracy Burmistrza w okresie między sesjami.
- Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
- Interpelacje, wolne wnioski, zapytania radnych oraz odpowiedzi.
- Wolne wnioski i zapytania sołtysów oraz odpowiedzi.
- Zakończenie obrad.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
/-/ Barbara Pokorska