29-09-2022 • Aktualności
Cyfrowa Gmina „Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR” – REKRUTACJA DODATKOWA
W związku z oszczędnościami powstałymi po przeprowadzonym postępowaniu przetargowym na dostawę sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR”, Burmistrz Recza zaprasza do składania nowych wniosków.
W ramach rekrutacji dodatkowej kwota dostępna na sprzęt komputerowy to 62 tysiące złotych. Odpowiada to 25 laptopom z oprogramowaniem komputerowym.
Nabór przeprowadzany przez Urząd Miejski w Reczu skierowany jest do uczniów zamieszkujących na terenie gminy Recz. Nabór ten uwzględnia także dzieci, które od września 2022 r. rozpoczęły naukę w szkole.
Konkurs nie dotyczy dzieci uczęszczających do przedszkoli oraz uczniów szkół średnich dla dorosłych.
Wsparcie skierowane jest do uczniów, którzy łącznie spełnią następujące warunki udziału w programie:
- uczeń szkoły podstawowej lub średniej zamieszkuje miejscowość lub gminę, w której funkcjonowało niegdyś zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolnej;
- uczeń jest członkiem rodziny (krewnym w linii prostej tj. rodzicie, dziadkowie, pradziadkowie / opiekunem prawnym) osoby, która pracowała niegdyś w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej i zamieszkiwała w miejscowości lub gminie objętej PPGR;
- uczeń nie otrzymał na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz w ciągu dwóch lat poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w roku 2020, 2021, 2022), sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych, lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy.
Wymagane dokumenty:
Kopie dokumentów muszą posiadać obowiązkowo klauzulę „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM", klauzula ta powinna być zaopatrzona czytelnie: imieniem, nazwiskiem i podpisem.
Komplet dokumentów należy złożyć w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Reczu, ul. Ratuszowa 17, 73 - 210 Recz w godzinach 730- 1530 w terminie do dnia 17 października 2022 roku.
W związku z tym, że ilość środków pieniężnych na sprzęt komputerowy dostępnych w ramach rekrutacji dodatkowej jest ściśle ograniczona o przyznaniu sprzętu w przypadku większej liczby zgłoszeń od liczby dostępnych urządzeń zdecyduje kolejność złożenia kompletu dokumentów (data i godzina złożenia wniosku).
W przypadku pytań proszę o kontakt pod numerem telefonu 95 765 44 61 wew. 112.
Załącznik nr 1 -Wzór oświadczenia rodzica opiekuna prawnego.pdf
Załącznik nr 3 -zgoda na przetwarzanie danych osobowych.pdf
Załącznik nr 4 -zaświadczenie ze szkoły.pdf