« strona główna
XLIII sesja Rady Miejskiej w Reczu
20-09-2022 • Aktualności
OGŁOSZENIE
Uprzejmie zawiadamiam, że XLIII sesja Rady Miejskiej w Reczu odbędzie się
w dniu 28 września 2022 r. o godz. 16.00 (środa)
w Sali Narad w Urzędzie Miejskim w Reczu.
Porządek obrad XLIII sesji Rady Miejskiej w Reczu:
- Sprawy regulaminowe:
- otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
- przyjęcie porządku obrad sesji,
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja o ważniejszych wydarzeniach związanych z gospodarką rolną na terenie Gminy Recz w 2021 roku oraz w 2022 roku (za 8 m-cy).
- Informacja o działalności klubów sportowych na terenie Gminy Recz w 2021 roku i w I półroczu 2022 roku z uwzględnieniem środków pozyskanych z zewnątrz i dotacji otrzymywanych z budżetu Gminy Recz.
- Informacja o wykonanych inwestycjach i remontach w Gminie Recz w 2021 roku oraz w I półroczu 2022 roku.
- Informacja o realizacji budżetu gminy za I półrocze 2022 roku.
- Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Recz na 2022 r. - DRUK Nr 252/22.
- Projekt uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Recz na lata 2022-2028. – DRUK Nr 253/22.
- Projekt uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości. – DRUK Nr 249/22.
- Projekt uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych – DRUK Nr 250/22.
- Projekt uchwały w sprawie określenia zasad rozliczania tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli, dla których ustalony plan zajęć jest różny w poszczególnych okresach roku szkolnego, zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycielom, którym powierzono stanowiska kierownicze oraz określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dla nauczycieli wymienionych w art. 42 ust. 7 pkt 3 ppkt b i c. – DRUK Nr 247/22.
- Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości stanowiących własność Gminy Recz – DRUK Nr 246/22.
- Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Recz na lata 2022 - 2025. – DRUK Nr 248/22.
- Informacja o pracy Burmistrza w okresie między sesjami.
- Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
- Interpelacje, wolne wnioski, zapytania radnych oraz odpowiedzi.
- Wolne wnioski i zapytania sołtysów oraz odpowiedzi.
- Projekt uchwały w sprawie przyjęcia rezygnacji radnego z funkcji Przewodniczącego Rady Miejskiej w Reczu – DRUK Nr 250a/22.
- Projekt uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącego Rady Miejskiej w Reczu – DRUK Nr 251/22.
- Zakończenie obrad.
Przewodniczący Rady Miejskiej
/-/ Tadeusz Robaczek