• Pic 1
  • Pic 2
  • Pic 3
  • Pic 4
  • Pic 5
  • Pic 6
dataDziś jest: Poniedziałek 02 września 2024,
imieniny: Stefana i Juliana

« strona główna

data Granty PPGR - przekazanie sprzętu osobom zakwalifikowanym do programu

data 25-08-2022 • Aktualności

Informujemy, iż w najbliższym czasie nastąpi przekazywanie sprzętu komputerowego w ramach programu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”. Łącznie na obszarze Gminy Recz pozytywnie zakwalifikowanych zostało 282 uczniów szkół różnych typów, uprawnionych do otrzymania komputera przenośnego. Nie zakwalifikowano 9 osób z powodu niespełnienia warunków programu (przedszkolak, uczeń szkoły dla dorosłych, przodek nie był pracownikiem PPGR).

Uczniowie otrzymają laptopy HP oraz urządzenia peryferyjne (torby do notebooka, myszy bezprzewodowe, słuchawki z mikrofonem oraz dyski zewnętrzne Toshiba). 

Odbiór poprzedzony zostanie zawarciem z rodzicem/opiekunem prawnym ucznia lub samym uczniem (jeżeli jest pełnoletni) umowy przekazania sprzętu komputerowego. W tej sprawie będziemy sukcesywnie kontaktować się z Państwem telefonicznie.

Prosimy, aby udając się do Urzędu Miejskiego w Reczu na podpisanie umowy zabrali Państwo ze sobą dowód osobisty.

Prosimy o zapoznanie się z załączonymi dokumentami, w szczególności z umową przekazania sprzętu komputerowego i obowiązkami, jakie będą spoczywać na Państwu w związku z uzyskaniem sprzętu.

Przypominamy, że komputery otrzymują Państwo na własność, jednakże przez okres 2 lat od zakończenia programu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” grantobiorca jest zobowiązany do utrzymania efektów ww. programu.

W związku z powyższym przez dwa kolejne lata od zakończenia projektu będą Państwo zobligowani na wezwanie Gminy Recz do okazania sprzętu komputerowego do oględzin stanu technicznego i sprawdzenia jego przeznaczenia oraz składania pisemnych oświadczeń o wykorzystaniu sprzętu zgodnie z przeznaczeniem.

 

Odbierając sprzęt przejmują Państwo odpowiedzialność za jego prawidłowe funkcjonowanie. Laptopy objęte są 36 – miesięczną gwarancją. W przypadku stwierdzenia usterki gwarancyjnej prosimy o kontakt telefoniczny 24 362 78 77 lub przez e-mail biuro@git-solutions.pl. Zgłoszenia dokonują Państwo we własnym zakresie. Każdy laptop posiada numer seryjny (wpisany do protokołu zdawczo – odbiorczego, stanowiącego załącznik do umowy).

Prosimy o posługiwanie się ww. numerem podczas zgłaszania usterki.

Dyski zewnętrzne także objęte są 36 – miesięczną gwarancją. Reklamacje gwarancyjne na dyski Toshiba należy zgłaszać na adres:

  1. COMP S.A. Centrum Serwisowe, ul. Działkowa 115A, 02 – 234 Warszawa, tel. 22 465 09 99, e – mail toshiba_serwis@css.pl

lub

  1.  info@radunix.com.pl, tel. 91 423 27 60.

 

 

Załączniki do pobrania:

 

 

 

Informacja dla niepełnosprawnych
BIP Ostrzeżenia eBOI elektroniczny samorząd Mapa gminy

data Kalendarz imprez

  Wrzesień 2024 >>
Pn Wt Śr Cz Pt So Ni
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
Galeria fotografii nasz kanał TV Zamówienia, przetargi, zapytania ofertowe Narodowy Spis Powszechny Noc Poetów Ukraina Czyste Powietrze Projekty
Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia