25-08-2022 • Aktualności
Informujemy, iż w najbliższym czasie nastąpi przekazywanie sprzętu komputerowego w ramach programu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”. Łącznie na obszarze Gminy Recz pozytywnie zakwalifikowanych zostało 282 uczniów szkół różnych typów, uprawnionych do otrzymania komputera przenośnego. Nie zakwalifikowano 9 osób z powodu niespełnienia warunków programu (przedszkolak, uczeń szkoły dla dorosłych, przodek nie był pracownikiem PPGR).
Uczniowie otrzymają laptopy HP oraz urządzenia peryferyjne (torby do notebooka, myszy bezprzewodowe, słuchawki z mikrofonem oraz dyski zewnętrzne Toshiba).
Odbiór poprzedzony zostanie zawarciem z rodzicem/opiekunem prawnym ucznia lub samym uczniem (jeżeli jest pełnoletni) umowy przekazania sprzętu komputerowego. W tej sprawie będziemy sukcesywnie kontaktować się z Państwem telefonicznie.
Prosimy, aby udając się do Urzędu Miejskiego w Reczu na podpisanie umowy zabrali Państwo ze sobą dowód osobisty.
Prosimy o zapoznanie się z załączonymi dokumentami, w szczególności z umową przekazania sprzętu komputerowego i obowiązkami, jakie będą spoczywać na Państwu w związku z uzyskaniem sprzętu.
Przypominamy, że komputery otrzymują Państwo na własność, jednakże przez okres 2 lat od zakończenia programu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” grantobiorca jest zobowiązany do utrzymania efektów ww. programu.
W związku z powyższym przez dwa kolejne lata od zakończenia projektu będą Państwo zobligowani na wezwanie Gminy Recz do okazania sprzętu komputerowego do oględzin stanu technicznego i sprawdzenia jego przeznaczenia oraz składania pisemnych oświadczeń o wykorzystaniu sprzętu zgodnie z przeznaczeniem.
Odbierając sprzęt przejmują Państwo odpowiedzialność za jego prawidłowe funkcjonowanie. Laptopy objęte są 36 – miesięczną gwarancją. W przypadku stwierdzenia usterki gwarancyjnej prosimy o kontakt telefoniczny 24 362 78 77 lub przez e-mail biuro@git-solutions.pl. Zgłoszenia dokonują Państwo we własnym zakresie. Każdy laptop posiada numer seryjny (wpisany do protokołu zdawczo – odbiorczego, stanowiącego załącznik do umowy).
Prosimy o posługiwanie się ww. numerem podczas zgłaszania usterki.
Dyski zewnętrzne także objęte są 36 – miesięczną gwarancją. Reklamacje gwarancyjne na dyski Toshiba należy zgłaszać na adres:
lub
Załączniki do pobrania: