25-09-2012 • Aktualności
BURMISTRZ RECZA
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Referacie Finansowo-Księgowym ds. planowania, rozliczania inwestycji i sprawozdawczości.
w Urzędzie Miejskim w Reczu - pełny etat
1. MIEJSCE PRACY:
Urząd Miejski w Reczu ul. Ratuszowa 17
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) wykształcenie wyższe z zakresu nauk ekonomicznych: ekonomii, finansów rachunkowości .
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) nieposzlakowana opinia,
f) znajomość ustawy o: finansach publicznych, rachunkowości
2. WYMAGANIA DODATKOWE POŻĄDANE OD KANDYDATA:
a) znajomość przepisów z zakresu: samorządu gminnego, o pracownikach samorządowych,
KPA
b) biegła umiejętność obsługi komputera i znajomość komputerowego oprogramowania
finansowo-księgowego, Microsoft Office, Bestia, Home Banking
c) staranność, skrupulatność, dokładność, dyspozycyjność.
d) prawo jazdy kat B,
3. ZAKRES WYKONYWANIA ZADAŃ:
a) analiza materiałów planistycznych z jednostek organizacyjnych i opracowanie zestawień
do projektu budżetu,
b) prowadzenie księgowości, sprawozdawczości w zakresie dochodów budżetowych
c) prowadzenie księgowości, sporządzanie sprawozdań z WPF
d) sporządzanie sprawozdawczości budżetowej w programie „Bestia”,
e) wystawianie dowodów płatniczych na realizację wydatków i współpraca z bankami w tym zakresie,
f) prowadzenie spraw związanych z poborem opłat i księgowości gospodarki odpadami
4. WYMAGANE DOKUMENTY:
a) życiorys (CV) ,
b) list motywacyjny wraz z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu,
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
d) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
e) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigania z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – ( zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego należy dołączyć w dniu zatrudnienia),
f) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie , kwalifikacje oraz innych dokumentów mających znaczenie przy rozpatrywaniu oferty,
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i życiorys (CV), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101,poz.926 ze zmianami) oraz ustawą z 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223,poz.1458 ze zmianami).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu pok. Nr 1 (biuro obsługi interesanta) lub przesłać listownie na adres: Urząd Miejski 73-210 Recz ul. Ratuszowa 17 w terminie do 05 października 2012r. do godz. 15.30 Dokumenty powinny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko planowania, rozliczania inwestycji, sprawozdawczości w Urzędzie Miejskim w Reczu”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Inne informacje :
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.recz.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Reczu ul. Ratuszowa 17.
BURMISTRZ RECZA
mgr inż. Józef Romanowski
Recz, dnia 24 września 2012r.
Dokumenty do pobrania: