25-11-2021 • Aktualności
UZUPEŁNIENIE DOKUMENTACJI
Grant „PPGR” - informacja dla osób, które zgłosiły się do projektu
Ważna informacja wyłącznie dla osób, które zgłosiły się do projektu
„Granty PPGR - wsparcie dzieci z rodzin PGR w rozwoju cyfrowym”.
Zgodnie z otrzymaną informacją i otrzymanymi uwagami z Centrum Projektów Polska Cyfrowa – organizatora konkursu, Gmina Recz ma obowiązek zweryfikować złożone oświadczenia (zgodnie z § 4 ust. 14 Regulaminu konkursu).
Wobec powyższego wszystkie złożone przez Państwa oświadczenia, wymagają uzupełnienia o następujące dokumenty, poświadczające:
1) stopień pokrewieństwa w linii prostej rodziców, dziadka/babci, pradziadka/prababci pracujących niegdyś w PPGR z uczniem, wymienionym w oświadczeniu - weryfikacja poprzez: odpisy aktów stanu cywilnego tj. kopie aktów urodzenia, aktów małżeństwa z których wynikają imiona i nazwiska poszczególnych osób itp.
2) fakt zatrudnienia krewnego w linii prostej (rodziców, dziadka/babci, pradziadka/prababci) w Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej PPGR - weryfikacja poprzez np.: zaświadczenie o zatrudnieniu w PPGR, świadectwo pracy z PPGR, legitymacje służbowe, odcinki list płac/wynagrodzeń byłych pracowników w PPGR, wszelkie dyplomy, dokumenty pochodzące z ZUS/KRUS dot. świadczeń emerytalnych lub rentownych byłych pracowników PPGR
UWAGA! – nie dotyczy tych osób, które już ten dokument złożyły.
3) fakt zamieszkiwania przez ww. krewnego w miejscowości lub gminie objętej PPGR - weryfikacja poprzez np.: zaświadczenie z ZUS/KRUS, świadectwa pracy, umowy, legitymacje ubezpieczeniowe i inne dokumenty, w których jest zapis o adresie miejsca zamieszkania
4) fakt potwierdzający zamieszkiwanie dziecka wskazanego w złożonym oświadczeniu na terenie Gminy Recz - w tym celu należy złożyć dokumenty wystawione na rodziców/opiekunów prawnych np. fakturę za media, umowę najmu itp.
UWAGA! - dotyczy osób nie zameldowanych a zamieszkałych na terenie Gminy Recz.
5) zaświadczenia ze szkoły (wzór do pobrania poniżej), w której dziecko się uczy, że dziecko nie otrzymało na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w roku 2020 i 2021), sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych, lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy.
W przypadku uczniów klasy I szkoły średniej należy również dostarczyć zaświadczenie ze szkoły podstawowej, do której dziecko uczęszczało w ubiegłym roku szkolnym.
UWAGA ! - nie dotyczy uczniów Szkoły Podstawowej w Reczu
Uzupełnienia ww. dokumentacji wraz z pismem przewodnim (do pobrania poniżej) należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 10 grudnia 2021 roku do godz. 15.30 w poniższy sposób:
1) w wersji papierowej w Urzędzie Miejskim w Reczu lub,
2) skany dokumentów, przesłać na adres e-mail oswiata@recz.pl lub
2) poprzez skrzynkę ePUAP /963xe1dsrw/skrytka
Wszelkich informacji można uzyskać pod numerem telefonu 95 765 44 61 wew. 112.
W przypadku dostarczenia kopii dokumentów należy potwierdzić ich autentyczność z oryginałem:
- kopia musi posiadać obowiązkowo klauzulę „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM", klauzula ta powinna być zaopatrzona czytelnie: imieniem i nazwiskiem, datą i podpisem.
UWAGA! Niedostarczenie ww. dokumentów, będzie skutkowało odrzuceniem „wniosku” o udzielenia wsparcie dla ucznia.
Załączniki:
Oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych