07-10-2021 • Aktualności
Granty PPGR - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – zmiana osób uprawnionych do udziału w projekcie
W związku ze zmianami wprowadzanymi w dokumentacji konkursowej projektu "Granty PPGR" doprecyzowaniu uległy zapisy wyżej wymienionej dokumentacji, tj.:
W związku z powyższym Gmina Recz wydłuża termin składania oświadczeń na zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” do 2 listopada 2021 r.
Granty PPGR - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – wydłużamy termin składania oświadczeń
W związku z dużym zainteresowaniem Konkursem Grantowym Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR” Gmina Recz wydłuża termin składania oświadczeń do 27 października 2021 r.
Granty PPGR - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - dodatkowe wyjaśnienia
W związku ze zmianą w dniu 14.10.2021 r. dokumentacji konkursowej projektu „Granty PPGR" informuję, że zakupiony przez gminę sprzęt komputerowy zostanie przekazany na własność dzieciom z niego korzystającym i nie będzie podlegał zwrotowi.
Dzieckiem uprawnionym do otrzymania wsparcia w ramach grantu jest dziecko zamieszkujące miejscowość, w której funkcjonowało niegdyś zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolnej.
Natomiast członek rodziny (krewni w linii prostej, tj. rodzicie, dziadkowie, pradziadkowie/opiekun prawnym)), musiał pracować niegdyś w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej i zamieszkiwać w miejscowości objętej PPGR, ale nie musi to być ta sama Gmina, w której mieszka dziecko.
Oświadczenia należy składać w gminie, w której uczeń mieszka.
4 października 2021 r. ogłoszono nabór na dofinansowanie zakupu komputerów do nauki zdalnej dla gmin tzw. popegeerowskich - zapraszamy do skorzystania z dofinansowania.
Komputery zostaną zakupione przez Gminę Recz w ilości uzależnionej od liczby oświadczeń, które złożą rodzice dzieci z rodzin byłych pracowników PGR (rodzice, dziadkowie, pradziadkowie).
Rodzice dzieci uczęszczających do szkoły podstawowej proszeni są o składanie oświadczeń w sekretariacie szkoły w terminie do 22 października 2021 r.
Rodzice uczniów uczęszczający do szkół średnich i uczniowie szkół średnich, którzy osiągnęli pełnoletność proszeni są o składanie oświadczeń w Biurze Obsługi Interesanta w Urzędzie Miejskim w Reczu w terminie do 22 października 2021 r.
Do oświadczeń należy dołączyć:
Oświadczenia wraz z zgodą na przetwarzanie danych osobowych dostępne są w załącznikach do niniejszej informacji, a także w sekretariacie szkoły oraz Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Reczu.
Zapraszamy do składania oświadczeń!
Pliki do pobrania: