• Pic 1
  • Pic 2
  • Pic 3
  • Pic 4
  • Pic 5
  • Pic 6
dataDziś jest: Poniedziałek 02 września 2024,
imieniny: Stefana i Juliana

« strona główna

data XXXI sesja Rady Miejskiej w Reczu

data 09-06-2021 • Aktualności

OGŁOSZENIE

Uprzejmie zawiadamiam, że XXXI sesja Rady Miejskiej w Reczu

odbędzie się w dniu 23 czerwca 2021r. o godz. 16.00 (środa)

w remizie strażackiej w Reczu.

 

Porządek obrad XXXI sesji Rady Miejskiej w Reczu:

 

  1. Sprawy regulaminowe:
  1. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
  2. przyjęcie porządku obrad sesji,
  3. przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
  1. Informacja dyrektorów i kierowników jednostek budżetowych Gminy Recz
    z działalności za 2020 r. (Szkoła Podstawowa w Reczu, Przedszkole Miejskie
    w Reczu, M-GOPS w Reczu, ŚDŚ w Reczu, (M-GOKiS w Reczu oraz M-GBP
    w Reczu- dokumenty załączone do sprawozdania z  wykonania budżetu)).
  2. Debata nad raportem o stanie gminy Recz za 2020 rok i podjęcie uchwały
    w sprawie udzielenia Burmistrzowi Recza wotum zaufania - DRUK Nr 178/21.
  3. Rozpatrzenie oraz podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Recz za 2020 rok - DRUK Nr 179/21.
  4. Rozpatrzenie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium dla Burmistrza Recza oraz podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Recza absolutorium z tytułu wykonania budżetu gminy Recz za 2020 r. - DRUK Nr 180/21.
  5. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Recz na 2021 r. - DRUK Nr 181/21.
  6. Projekt uchwały w sprawie emisji obligacji Gminy Recz oraz określenia zasad ich zbywania, nabywania i wykupu. - DRUK Nr 182/21.
  7. Projekt uchwały w sprawie określenia średniej ceny jednostki paliwa w gminie Recz na rok szkolny 2021/2022 - DRUK 177/21.
  8. Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie regulaminu dostarczania wody
    i odprowadzania ścieków - DRUK Nr 176/21.
  9. Zapoznanie sie z protokołem Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli.
  10. Informacja o pracy Burmistrza w okresie między sesjami.
  11. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych
    w okresie między sesjami.
  12. Interpelacje, wolne wnioski, zapytania radnych oraz odpowiedzi.
  13. Wolne wnioski i zapytania sołtysów oraz odpowiedzi.
  14. Zakończenie obrad.

                                                                                  Przewodniczący Rady Miejskiej 

                                                                                           /-/ Tadeusz Robaczek

Informacja dla niepełnosprawnych
BIP Ostrzeżenia eBOI elektroniczny samorząd Mapa gminy

data Kalendarz imprez

  Wrzesień 2024 >>
Pn Wt Śr Cz Pt So Ni
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
Galeria fotografii nasz kanał TV Zamówienia, przetargi, zapytania ofertowe Narodowy Spis Powszechny Noc Poetów Ukraina Czyste Powietrze Projekty
Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia