« strona główna
Ogłoszenie
19-11-2019 • Aktualności
OGŁOSZENIE
Uprzejmie zawiadamiam, że XV sesja Rady Miejskiej w Reczu
odbędzie się w dniu 27 listopada 2019 r. o godz. 13.00 (środa)
w Sali Narad w Urzędzie Miejskim w Reczu.
Porządek obrad XV sesji Rady Miejskiej w Reczu:
- Sprawy regulaminowe:
- otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
- przyjęcie porządku obrad sesji,
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Prezentacja założeń projektu realizowanego w Szkole Podstawowej im. Stefana Czarnieckiego w Reczu, dofinansowanego z Funduszy Europejskich pn. „Komunikacja - kooperacja, czyli zwiększenie współpracy transnarodowej dzięki zmniejszeniu barier komunikacyjnych”. Projekt dofinansowany w kwocie 85 515, 24 PLN.
- Projekt uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości. - DRUK nr 74/19.
- Projekt uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych. - DRUK Nr 75/19.
- Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie inkasa podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego - DRUK nr 76/19.
- Projekt uchwały w sprawie przyjęcia „Rocznego Programu współpracy Gminy Recz
z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok”. - DRUK Nr 77/19.
- Informacja o pracy Burmistrza w okresie między sesjami.
- Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
- Interpelacje, wolne wnioski, zapytania radnych oraz odpowiedzi.
- Wolne wnioski i zapytania sołtysów oraz odpowiedzi.
- Zakończenie obrad.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Tadeusz Robaczek