31-10-2019 • Aktualności
UWAGA
PRZEDSIĘBIORCY !!!
Informacja o gospodarowaniu odpadami komunalnymi dla nieruchomości niezamieszkałych
Szanowni Państwo,
Mając na uwadze nowelizację ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2018 r., poz. 1454 ze zm. ) Burmistrz Recza informuje, że w myśl przepisu art. 6c ust. 2c w/w ustawy przystąpienie właściciela nieruchomości niezamieszkałej do zorganizowanego przez gminę systemu gospodarowania odpadami komunalnymi jest dobrowolne i następuje na podstawie zgody właściciela nieruchomości wyrażonej w formie pisemnej. Gmina Recz obejmując systemem gospodarowania odpadami komunalnymi nieruchomości niezamieszkałe miała na celu skuteczne uszczelnienie systemu gospodarowania odpadami komunalnymi. Jednakże wg nowych przepisów takiej możliwości nie ma.
W świetle w/w przepisu przedsiębiorcy, którzy złożyli deklaracje o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi mogą pozostać w systemie gospodarki odpadami zorganizowanym przez Gminę Recz lub z niego wystąpić.
Przedsiębiorcy z nieruchomości niezamieszkałych, o których mowa wyżej, którzy zamierzają wystąpić z systemu winni w terminie do 30 listopada 2019 r. złożyć pisemne oświadczenie o wyłączeniu się z systemu gminnego. Podmioty nie będące w systemie gminnym, mają obowiązek zawarcia umowy na odbiór odpadów komunalnych z przedsiębiorcą wpisanym do rejestru działalności regulowanej. Podmiot zobowiązany jest do okazania zawartej umowy w Urzędzie Miejskim w Reczu.
W przypadku pytań i wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny (Tel. 95 765 44 61)
Oświadczenie do pobrania:
© 2011 Recz. Wszystkie prawa zastrzeżone | Deklaracja dostępności
Obsługa techniczna ALFA TV