18-02-2019 • Aktualności
OGŁOSZENIE
Uprzejmie zawiadamiam, że V sesja Rady Miejskiej w Reczu
odbędzie się w dniu 27 lutego 2019 r. o godz. 13.00 (środa)
w Sali Narad w Urzędzie Miejskim w Reczu.
Porządek obrad V sesji Rady Miejskiej w Reczu:
1. Sprawy regulaminowe:
a) otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b) przyjęcie porządku obrad sesji,
c) przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
2. Analiza Burmistrza dotycząca gospodarki odpadami na terenie gminy Recz w 2018 r.
3. Projekt uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami
komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty. - DRUK Nr 29/19.
4. Projekt uchwały w sprawie wspólnej obsługi finansowej jednostek budżetowych GminyRecz - DRUK Nr 26/19.
5. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego - DRUK Nr 28/19.
6. Projekt uchwały w sprawie inkasa podatku od nieruchomości , rolnego, leśnego - DRUK Nr 27/19.
7. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy Komisji Rady Miejskiej w Reczu na 2019 r. - DRUK Nr 25/19.
8. Informacja o pracy Burmistrza w okresie między sesjami.
9. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
10. Interpelacje, wolne wnioski, zapytania radnych oraz odpowiedzi.
11. Wolne wnioski i zapytania sołtysów oraz odpowiedzi.
12. Zakończenie obrad.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Tadeusz Robaczek
© 2011 Recz. Wszystkie prawa zastrzeżone | Deklaracja dostępności
Obsługa techniczna ALFA TV