Porządek obrad XXXVII sesji Rady Miejskiej w Reczu
- Sprawy regulaminowe:
- otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
- przyjęcie porządku obrad sesji,
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o analizie oświadczeń majątkowych Radnych Rady Miejskiej za 2016 rok.
- Informacja Burmistrza o analizie oświadczeń majątkowych za 2016 rok.
- Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w szkołach prowadzonych przez Gminę Recz w roku szkolnym 2016/ 2017.
- Projekt uchwały zmieniający uchwałę Nr XXX/167/17 Rady Miejskiej w Reczu z dnia 22 lutego 2017 r. w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Reczu na 2017 r. - DRUK Nr 216/17.
- Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Recz na 2017 rok - DRUK Nr 217/17.
- Projekt uchwały w sprawie dopuszczenia zapłaty instrumentem płatniczym podatków stanowiących dochody budżetu Gminy Recz - DRUK Nr 218/17.
- Projekt uchwały zmieniający uchwałę Nr XXXVI/194/17 Rady Miejskiej w Reczu z dnia 27 września 2017 r. w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w drodze darowizny prawa własności nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa - Zachodniopomorskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Koszalinie - DRUK Nr 219/17.
- Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Recz - DRUK Nr 220/17.
- Projekt uchwały w sprawie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne - DRUK Nr 221/17.
- Projekt uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty - DRUK Nr 222/17.
- Projekt uchwały w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości - DRUK Nr 223/17.
- Projekt uchwały w sprawie ustalenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi - DRUK Nr 224/17.
- Projekt uchwały w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi - DRUK Nr 225/17.
- Zapoznanie się i przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej.
- Informacja o pracy Burmistrza w okresie między sesjami.
- Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
- Interpelacje, wolne wnioski, zapytania radnych oraz odpowiedzi.
- Wolne wnioski i zapytania sołtysów oraz odpowiedzi.
- Zakończenie obrad.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Piotr Pawłowski