• Pic 1
  • Pic 2
  • Pic 3
  • Pic 4
  • Pic 5
  • Pic 6
dataDziś jest: Poniedziałek 02 września 2024,
imieniny: Stefana i Juliana

« strona główna

data Zawiadomienie o terminie i porządku obrad sesji Rady Miejskiej w Reczu

data 27-10-2017 • Aktualności

Porządek obrad XXXVII sesji Rady Miejskiej w Reczu

  1. Sprawy regulaminowe:
  1. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
  2. przyjęcie porządku obrad sesji,
  3. przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
  1. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o analizie oświadczeń majątkowych Radnych Rady Miejskiej za 2016 rok.
  2. Informacja Burmistrza o analizie oświadczeń majątkowych za 2016 rok.
  3. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w szkołach prowadzonych przez Gminę Recz w roku szkolnym 2016/ 2017.
  4. Projekt uchwały zmieniający uchwałę Nr XXX/167/17 Rady Miejskiej w Reczu z dnia 22 lutego 2017 r. w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Reczu na 2017 r. - DRUK Nr 216/17.
  5. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Recz na 2017 rok - DRUK Nr 217/17.
  6. Projekt uchwały w sprawie dopuszczenia zapłaty instrumentem płatniczym podatków stanowiących dochody budżetu Gminy Recz - DRUK Nr 218/17.
  7. Projekt uchwały zmieniający uchwałę Nr XXXVI/194/17 Rady Miejskiej w Reczu z dnia 27 września 2017 r. w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w drodze darowizny prawa własności nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa - Zachodniopomorskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Koszalinie - DRUK Nr 219/17.
  8. Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy  Recz - DRUK Nr 220/17.
  9. Projekt uchwały w sprawie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne - DRUK Nr 221/17.
  10. Projekt uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty - DRUK Nr 222/17.
  11. Projekt uchwały w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości - DRUK Nr 223/17.
  12. Projekt uchwały w sprawie ustalenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi - DRUK Nr 224/17.
  13. Projekt uchwały w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi - DRUK Nr 225/17.
  14. Zapoznanie się i przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej.
  15. Informacja o pracy Burmistrza w okresie między sesjami.
  16. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
  17. Interpelacje, wolne wnioski, zapytania radnych oraz odpowiedzi.
  18. Wolne wnioski i zapytania sołtysów oraz odpowiedzi.
  19. Zakończenie obrad.

                                                                                             

           

                                                                                                          Przewodniczący Rady Miejskiej

                                                                                                  Piotr Pawłowski

Informacja dla niepełnosprawnych
BIP Ostrzeżenia eBOI elektroniczny samorząd Mapa gminy

data Kalendarz imprez

  Wrzesień 2024 >>
Pn Wt Śr Cz Pt So Ni
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
Galeria fotografii nasz kanał TV Zamówienia, przetargi, zapytania ofertowe Narodowy Spis Powszechny Noc Poetów Ukraina Czyste Powietrze Projekty
Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia