03-01-2017 • Aktualności
Recz dnia 2 stycznia 2017 r.
OGŁOSZENIE
Na podstawie art. 39 ustawy z dnia 3 października 2008r., o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenie oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 poz. 353 ze zm. w zw. z art. 83f ust. 1b ustawy z dnia 16 kwietnia 2016 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 2134) Burmistrz Recza informuje o rozpoczęciu procedury udziału społeczeństwa w przedmiocie opracowania dokumentu pn: " Uchwała Rady Miejskiej w Reczu w sprawie wykazu drzew, na których usunięcie nie jest wymagane zezwolenie Burmistrza Recza."
Uwagi i wnioski można składać:
- w formie pisemnej w Urzędzie Miejskim Reczu ul. Ratuszowa 17 pok. nr 1 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Reczu, ul. Ratuszowa 17 ; 73-210 Recz,
- ustnie do protokołu – w Urzędzie Miejskim w Reczu; ul. Ratuszowa 17; pok. nr 15, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00- 15.00
- e-mailem na adres : rolnictwo@recz.pl
Uwagi lub wnioski złożone po upływie terminu pozostawia się bez rozpatrzenia. Złożone uwagi i wnioski będą rozpatrzone przez Burmistrza Recza.
© 2011 Recz. Wszystkie prawa zastrzeżone | Deklaracja dostępności
Obsługa techniczna ALFA TV