26-10-2011 • Aktualności
Obowiązek przyjmowania programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego przez organ stanowiący jednostki samorządu terytorialnego wynika z artykułu 5a ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536).
Celem konsultacji jest zapewnienie dialogu obywatelskiego oraz współpracy pomiędzy sektorem publicznym a sektorem pozarządowym.
Uprawnionymi do udziału w konsultacjach są organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie z terenu województwa zachodniopomorskiego, których dziedzina działalności statutowej jest zgodna z charakterem aktu.
Czas trwania konsultacji: 14 dni kalendarzowych, od dnia publikacji projektu.
Propozycje dotyczące konsultowanego projektu programu należy wyrażać pisemnie korzystając z załączonego formularza zgłaszania opinii i złożyć w następujący sposób:
- osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego mieszczącej się przy ul. Ratuszowej 17 w Reczu w Biurze Obsługi Interesanta pok. Nr 1, z dopiskiem „Program współpracy na 2012 rok”,
- wysłać pocztą tradycyjną na adres: Urząd Miejski w Reczu, ul. Ratuszowa 17. 73-210 Recz, z dopiskiem „Program współpracy na 2012 rok”,
- przesłać pocztą elektroniczną na adres promocja@recz.pl wpisując w tytule „Program współpracy na 2012 rok”.
Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie konsultacji jest p. Dorota Miśkiewicz w Urzędzie Miejskim w Reczu, 95/765-44-61 w.115.
Dokumenty do pobrania:
© 2011 Recz. Wszystkie prawa zastrzeżone | Deklaracja dostępności
Obsługa techniczna ALFA TV