23-07-2024 • Aktualności
19-07-2024 • Aktualności
Uproszczona oferta realizacji zadania publicznego
Na podstawie art. 19a ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie podaje się do publicznej wiadomości ofertę złożoną w ramach zadania publicznego.
Do pobrania: UPROSZCZONA OFERTA.pdf
Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie każdy, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty ma prawo zgłosić uwagi dotyczące oferty, tj. do 26 lipca 2024r.
Uwagi można zgłaszać pisemnie w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Reczu w Biurze Obsługi Interesanta, drogą elektroniczną na adres e-mailowy: oswiata@recz.pl lub listownie na adres Gminy Recz, ul. Ratuszowa 17, 73-210 Recz (decyduje data wpływu do urzędu).
19-07-2024 • Aktualności
OGŁOSZENIE
Uprzejmie zawiadamiam, że IV sesja Rady Miejskiej w Reczu zwołana w trybie nadzwyczajnym odbędzie się w dniu 24 lipca 2024 r. (środa) o godz. 14.00 w Sali Narad w Urzędzie Miejskim w Reczu.
LIVE: https://youtube.com/live/jDyPVyiR1E8?feature=share
Szczegóły posiedzenia: https://rada.recz.pl/kalendarz-posiedzen