• Pic 1
  • Pic 2
  • Pic 3
  • Pic 4
  • Pic 5
  • Pic 6
dataDziś jest: Środa 26 czerwca 2019,
imieniny: Jana i Pawła

« strona główna

data VIII sesja Rady Miejskiej w Reczu

data 12-04-2019 • Aktualności

OGŁOSZENIE

 

Uprzejmie zawiadamiam, że VIII sesja Rady Miejskiej w Reczu

odbędzie się w dniu 24 kwietnia 2019r. o godz. 13.00 (środa)

w Sali Narad w Urzędzie Miejskim w Reczu.

 

 

Porządek obrad VIII sesji Rady Miejskiej w Reczu:

  1. Sprawy regulaminowe:
  1. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
  2. przyjęcie porządku obrad sesji,
  3. przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
  1. Wręczenie radnej zaświadczenia o wyborze oraz złożenie ślubowania.
  2. Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego, działań ratowniczo - gaśniczych, stanu sanitarno - epidemiologicznego na terenie gminy Recz w 2018 r. (na podstawie otrzymanych informacji z Komendy Powiatowej Policji w Choszcznie, Prokuratury Rejonowej w Choszcznie, Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Choszcznie, Oddziału Gminnego ZOSP RP w Reczu, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Choszcznie).
  3. Informacja Powiatowego Urzędu Pracy w Choszcznie o sytuacji na rynku pracy i przeciwdziałaniu bezrobociu na terenie gminy Recz w 2018 r.
  4. Informacja o działalności ZUH „Komunalnik” sp. z o.o. w Reczu za 2018 r.
  5. Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Recza - DRUK Nr 38/19.
  6. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Recz w obrębie Recz pod lokalizację cmentarza komunalnego - DRUK Nr 39/19.
  7. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr VIII/31/15 Rady Miejskiej w Reczu z dnia 26 marca 2015 r. w sprawie zasad udzielania stypendiów - DRUK Nr 41/19.
  8. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV/21/19 Rady Miejskiej w Reczu z dnia 30 stycznia 2019 r. w sprawie powołania składów osobowych stałych komisji Rady.
  9. Zapoznanie Rady Miejskiej w Reczu z protokołem Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli.
  10. Informacja o pracy Burmistrza w okresie między sesjami.
  11. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
  12. Interpelacje, wolne wnioski, zapytania radnych oraz odpowiedzi.
  13. Wolne wnioski i zapytania sołtysów oraz odpowiedzi.
  14. Zakończenie obrad.

 

 

Przewodniczący Rady Miejskiej

/-/ Tadeusz Robaczek

Informacja dla niepełnosprawnych
BIP Ostrzeżenia eBOI elektroniczny samorząd Mapa gminy

data Kalendarz imprez

  Czerwiec 2019 >>
Pn Wt Śr Cz Pt So Ni
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
Galeria fotografii nasz kanał TV
Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia