• Pic 1
  • Pic 2
  • Pic 3
  • Pic 4
  • Pic 5
  • Pic 6
dataDziś jest: Środa 20 listopada 2019,
imieniny: Feliksa i Anatola

« strona główna

data Ogłoszenie

data 18-10-2019 • Aktualności

OGŁOSZENIE

Uprzejmie zawiadamiam, że XIV sesja Rady Miejskiej w Reczu

odbędzie się w dniu 30 października 2019r. o godz. 13.00 (środa)

w Sali Narad w Urzędzie Miejskim w Reczu.

Porządek obrad XIV sesji Rady Miejskiej w Reczu:

  1. Sprawy regulaminowe:
  1. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
  2. przyjęcie porządku obrad sesji,
  3. przyjęcie protokołów z poprzednich sesji.
  1. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w szkołach prowadzonych przez Gminę Recz w roku szkolnym 2018/2019.
  2. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o analizie oświadczeń majątkowych  Radnych Rady Miejskiej w Reczu za 2018 r.
  3. Informacja Burmistrza Recza o analizie oświadczeń majątkowych za 2018 r.
  4. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Recz na 2019 rok. - DRUK Nr 71/19.
  5. Projekt uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Recz na lata 2019 - 2024 - DRUK Nr 72/19.
  6. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia wzoru wniosku o wypłatę dodatku energetycznego. - DRUK Nr 70/19.
  7. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV/24/19 Rady Miejskiej w Reczu z dnia 30 stycznia 2019 r. w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie mienia w formie aportu do spółki pn. Zakład Usługowo - Handlowy „KOMUNALNIK” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Recz. - DRUK Nr 73/19.
  8. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy na dzierżawę nieruchomości stanowiącej własność Gminy Recz. - DRUK Nr 67/19.
  9. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy na dzierżawę nieruchomości stanowiącej własność Gminy Recz. - DRUK Nr 68/19.
  10. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy na dzierżawę nieruchomości stanowiącej własność Gminy Recz. - DRUK Nr 69/19.
  11. Zapoznanie Rady Miejskiej w Reczu z protokołami Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonych kontroli.
  12. Informacja o pracy Burmistrza w okresie między sesjami.
  13. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
  14. Interpelacje, wolne wnioski, zapytania radnych oraz odpowiedzi.
  15. Wolne wnioski i zapytania sołtysów oraz odpowiedzi.
  16. Zakończenie obrad.

 

Przewodniczący Rady Miejskiej

Tadeusz Robaczek

Informacja dla niepełnosprawnych
BIP Ostrzeżenia eBOI elektroniczny samorząd Mapa gminy

data Kalendarz imprez

  Listopad 2019 >>
Pn Wt Śr Cz Pt So Ni
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
Galeria fotografii nasz kanał TV
Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia