« strona główna
Burmistrz Recza zatrudni osobę na zastępstwo w Referacie Finansowo - Budżetowym w Urzędzie Miejskim w Reczu.
06-12-2016 • Aktualności
Urząd Miejski w Reczu poszukuje osoby do zatrudnienia na zastępstwo na stanowisko urzędnicze ds. środków trwałych i księgowości o następujących kwalifikacjach:
- osoby z wykształceniem ekonomicznym - wyższym lub średnim, mile widziana specjalność w zakresie finansów i rachunkowości oraz praktyka w księgowości.
Do wykonywanych zadań należeć będzie między innymi:
- opracowanie projektu planów dochodów i wydatków Przedszkola Miejskiego w Reczu;
- prowadzenie księgowości wg obowiązujących przepisów – ewidencja w księgach dochodów, wydatków, rozrachunków ww. jednostki;
- sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych;
- dokonywanie okresowych analiz realizacji wydatków, dochodów, zobowiązań, i należności;
- prowadzenie rejestrów środków trwałych, rozliczanie i inwentaryzacji w Urzędzie Miejskim;
- naliczanie odpisów umorzeniowych środków trwałych;
- wprowadzenie do systemu I-BANK płatności za zobowiązania związane z realizacja zadań Gminy;
- sporządzanie sprawozdań budżetowych organu;
- przygotowywanie uchwał i zarządzeń;
- opracowywanie materiałów niezbędnych do przygotowania projektu budżetu;
Osoby zainteresowane proszone są o składanie CV wraz z informacją umożliwiającą szybki kontakt w siedzibie Urzędu Miejskiego w Reczu, ul. Ratuszowa 17, pok. Nr 1 (Biuro Obsługi Interesanta) lub o przesłanie listownie na adres: Urząd Miejski w Reczu, ul. Ratuszowa 17, 73-210 Recz do dnia 14 grudnia 2016 r.
Burmistrz Recza
/-/ Wiesław Łoński